torsdag 16 juli 2009

Nyheter och antikviteter från Frankrike


Nu har vi fått in flera olika sorters kuddar från Jeanne d´Arc Living igen

Gamla lakan och örngott med spets och monogram

Franska lavendeltvålar,hudlotion mm

Jeanne d Árc Livings magasin nr 4 kommer i slutet av juli

Ett parti antika franska caféstolar och många andra antikviteter som

vi har köpt in på vår inköpsresa till Frankrike .
Flera bilder kommer.
Vi har öppet som vanligt nu på söndag 19 juli kl 11.00-17.00

Välkomna på en utflykt till oss!

4 kommentarer:

Viola sa...

Det ska ju bli en regnig söndag...få se om jag kan övertala äkta hälften på en 30-milsutflykt...:) ha en skön helg, kramen

Annika Christensen sa...

Oj oj vilka fina stolar!!
hade varit fint i min trädgård.
Vad kostar en sådan?
Alltid på jakt efter rekvestita du vet. Fast ekonomin just nu är lite skral men skicka gärna priset man vet ju aldrig.....
Ha det gott
annika

Lenaslera sa...

Tack för att du tittade in hos mig! Ja, jag gör muggarna :)Kul att du tyckte de var fina

Lenaslera sa...

Tack för att du tittade in hos mig. Ja, jag gör muggarna :) Kul att du tyckte om dem.

                          Öppet i Butik Drängstugan söndagen den 10 juli kl 12-16. Välkommen!